Wie ben ik?


'Moed om te falen' Faalvaardigheidstrainer

Hoogsensitiviteit | Mindset | Faalangst

Feedback afstuderen


Jij ziet mensen écht....

Jij kunt zowel kinderen als volwassenen een mooie aanvulling in ontwikkeling bieden.

Je legt met je goede vragen nadruk op de goede plek.

'Gelukkig HB'

Individuele- en groepsbegeleiding voor

hoogbegaafde kinderen en jongeren

Feedback afstuderen


Je voelt, het gaat zelfs verder dan begrijpen, de behoefte van hoogbegaafde kinderen in de context van hoogbegaafdheid en omgeving. Je stelt uitdagende doelen voor de kinderen en geniet van de snelle denkstappen en het ontdekkend leren.

Jouw vragen en opmerkingen zijn gericht op de metacognitie.

Daarbij maak je gebruik van jouw heerlijk grote creativiteit/fantasie/talent.

                 


Hoogbegaafden vanuit verbinding en met humor ondersteunen, begeleiden en aanmoedigen zodat ze inzicht en vertrouwen krijgen in zichzelf en verantwoordelijkheid nemen over de eigen ontwikkeling, dat zijn mijn drijfveren.


De uitspraak van Pipi Langkous, 'ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan', is mij op mijn lijf geschreven (alhoewel het wel eng kan zijn om dan daadwerkelijk te beginnen ;)


Ik hoop dat ik jou in mijn praktijk Alcedo-HB mag verwelkomen.

Dat ik je vanuit humor en verbinding kan laten ontdekken wie je bent en waar je voor staat zodat je met zelfkennis, in balans, vol vertrouwen, veerkrachtig/behendig en positief de wereld in kunt stralen en die wereld op jouw manier specialer, veelzijdiger en kleurrijker kunt maken. 


Anneke Nevels-Gielis

                                                                     



Diploma's


  • 'Moed om te falen' (Preventieve Faalangsttraining)
  • 'Gelukkig HB' begeleider (Hoogbegaafdheid)
  • 'Ik leer anders' (Beelddenken)
  • Master Educational Theory (Pedagogiek)
  • Coach waardevol communiceren
  • Didactisch coachen
  • Pedagogische Academie Basisonderwijs



Ervaring

 

  • Leerkracht Primair Onderwijs
  • Begeleiding hoogbegaafde leerlingen
  • Implementatie van onderwijsvernieuwingen o.a. gericht op hoogbegaafdheid 
  • Begeleiding en coaching van leerkrachten in het afstemmen van onderwijs en begeleiding op de ondersteuningsbehoeften van hoogbegaafde leerlingen 
  • Bovenschoolse kwaliteitskring Hoogbegaafdheid
  • Begeleiding / coaching Hoogbegaafde kinderen en jongeren individueel vanuit GelukkigHB (Rineke Derksen en Martin Snijders)
  • Begeleiding / coaching Hoogbegaafde kinderen en jongeren in GelukkigHB groepen vanuit GelukkigHB (Rineke Derksen en Martin Snijders)
  • Begeleiding in beelddenken volgens de 'ik leer anders' methode (Agnes Oosterveen-Hess).
  • Begeleiding in Faalkunde vanuit Moed om te falen van 'Gave Mensen' (Xandra van Hoof).